Klienci tego operatora zyskali elektroniczne zapewnienie możliwości zasilania
Stołeczny operator systemu dystrybucyjnego na swojej odświeżonej stronie internetowej wprowadził ułatwienie dla klientów. Mogą teraz elektronicznie wypełnić i złożyć wniosek o zapewnienie możliwości przyłączenia obiektu do sieci dystrybucyjnej operatora. Odpowiedź otrzymają po chwili.
Dostawca energii elektrycznej dla ponad miliona klientów w Warszawie, Stoen Operator, intensywnie cyfryzuje swoje usługi. Firma modernizuje zasoby, a także pracuje nad poprawą funkcjonalności strony internetowej i wdrażaniem nowych rozwiązań dla klientów.
– Wprowadzone niedawno elektroniczne zapewnienie możliwości zasilania pozwala klientom złożyć w wersji elektronicznej wniosek o określenie możliwości przyłączenia do sieci stołecznego OSD obiektu klienta z zapotrzebowaniem mocy do 50 kW. Odpowiedź na złożony przez klienta wniosek generowana jest w ciągu kilku sekund – mówi Karolina Świetlik-Przywała, koordynująca prace nad rozwojem strony internetowej Stoen Operatora.
Przemysław Rojek, kierownik Warunków Przyłączeń w Stoen Operatorze, dodaje: – Dosłownie chwilę później klient otrzymuje automatycznie wygenerowane potwierdzenie możliwości zasilania, które może pobrać w postaci pliku pdf. To kolejna usługa, która pozwala na ekspresowe załatwienie formalności w naszej spółce. Oszczędza czas klientów, a przy okazji automatyzuje pracę naszych zespołów.
Digitalizacja usług i ułatwienia dla klientów
Elektroniczne zapewnienie możliwości zasilania to kolejny etap prac w obszarze wdrażania udogodnień dla klientów spółki Stoen Operator. Stołeczny operator systemu dystrybucyjnego prowadzi działania, których celem jest pełna cyfryzacja zasobów, platform, usług i udostępnianych przez niego rozwiązań.
W ostatnim czasie te zmiany są widoczne m.in. na stronie internetowej firmy. Serwis zyskał nowy układ, który według założeń operatora miał być nowoczesny i przyjazny w nawigacji dla użytkowników. Do rozmieszczonych na nowych podstronach informacji klienci mogą dotrzeć w sposób intuicyjny. Łatwo wyszukają wiadomości o fakturach i rozliczeniach, dowiedzą się, jakie są zalety montażu paneli fotowoltaicznych, i znajdą wskazówki dotyczące korzystania z instalacji PV. Poznają także szczegóły trwającej w Polsce akcji montowania liczników zdalnego odczytu. Nowością na stronie jest zakładka „Biuro prasowe”, w której spółka zamieszcza dotyczące jej aktualności.
Operator planuje stworzyć także nową zakładkę „Dokumenty” z wyszukiwarką i uproszczonym podziałem tematycznym. W kolejnym etapie ma powstać odświeżona wersja formularza do umawiania wizyt, a także nowy formularz do zgłoszenia zawarcia umowy o przyłączenie drogą elektroniczną przez platformę Autenti.
Niedawno Stoen Operator udostępnił narzędzie, dzięki któremu odbiorcy energii mogą łatwo zgłosić awarię sieci elektroenergetycznej. Mogą w nim sprawdzić również, gdzie występuje brak zasilania. Nowe narzędzie stołeczny operator także udostępnił na swojej stronie. Więcej o tym w artykule: Zgłosisz awarię prądu przez internet. W Warszawie ruszyła nowa usługa.
Katarzyna Poprawska-Borowiec
katarzyna.borowiec@gramwzielone.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.