Interim Management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą
Zapraszamy do udziału w konferencjach, z udziałem międzynarodowych ekspertów, organizowanych w ramach projektu „Interim Management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą”.
Szczególnie teraz w sytuacji zachodzących szybciej niż kiedykolwiek zmian gospodarczych, zmian demograficznych, poszukiwania coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań i kompetencji, które zapewnią firmie przewagę na rynku – interim management staje się jednym z najlepszych rozwiązań i odpowiedzi na obserwowane wyzwania.
- Interim Manager nie zabiera cennego etatu;
- Transferuje swój unikalny know-how do firmy;
- Daje przykład dla pracowników mobilizujący do aktywności zawodowej i poszerzania swoich kompetencji zawodowych.
W Polsce interim management jest jednak stosunkowo słabo znany, jeszcze rzadziej jest stosowany. Tymczasem w krajach Europy zachodniej praca w formule interim management jest rozwiązaniem popularnym oraz stosowanym przez firmy o różnej wielkości i typie własności. Może nadszedł czas aby spopularyzować to rozwiązanie również w Polsce?
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnym cyklu 10 konferencji ogólnopolskich: „Interim Management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą.”
- Spotkaj się z międzynarodowymi ekspertami IM i poznaj ich doświadczenia
- Porozmawiaj z najlepszymi interim managerami prowadzącymi projekty w Polsce
- Poznaj najciekawsze case study i wdrożenia z projektów interimowych
- Pobierz praktyczne narzędzia do prowadzenia projektów interimowych
- Weź udział w dyskusjach o Interim Managemencie w Polsce
Konferencja adresowana jest do pracodawców – kadry zarządzającej firm oraz przedstawicieli działów HR, którzy zaangażowani są w budowanie strategii personalnych. Do udziału w konferencji zapraszamy również organizacje otoczenia biznesu: instytucje rynku pracy, agencje zatrudnienia, izby gospodarcze, stowarzyszenia pracodawców. Rozwiązania prezentowane podczas konferencji będą kierowane również do pracowników, którzy w przyszłości będą chcieli budować swoją ścieżkę zawodową jako interim managerowie, w tym w szczególności do pracowników 50+..
Zapraszamy do zapoznania się z programem i zarejestrowania swojego uczestnictwa. Liczba miejsc jest ograniczona.
Projekt „Interim Management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą” jest realizowany przez Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) w partnerstwie ponadnarodowym z Institute of Interim Management (IIM) oraz w partnerstwie narodowym z Inwenta Sp. z o.o. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Najbliższe konferencje odbędą się 10 grudnia br. we Wrocławiu i 11 grudnia w Katowicach. Więcej informacji na stronie www.interim24.com.pl