Polenergia zaoferuje 100 proc. zielonej energii dla gospodarstw domowych
Polenergia uruchomiła sprzedaż zielonej energii elektrycznej dla wszystkich klientów indywidualnych w ramach produktu o nazwie Energia 2051, który był do tej pory dostępny jedynie dla przedsiębiorstw. Obecnie wszyscy klienci Polenergii mogą już kupować energię elektryczną wytworzoną w polskich źródłach odnawialnych.
Polenergia Sprzedaż zaoferuje klientom indywidulanym Energia 2051 polegający na dostarczaniu końcowemu odbiorcy wyłącznie energii odnawialnej w każdej godzinie poboru. Spółka podkreśla, że taki wymóg, według wytycznych Europejskiego Zielonego Ładu, będzie powszechnie obowiązywał w Polsce dopiero za trzydzieści lat.
– Rosnąca świadomość społeczna na temat konieczności wprowadzania bardziej zrównoważonych sposobów pozyskiwania energii sprawia, że coraz więcej osób prywatnych szuka możliwości zasilania swoich domów czy samochodów elektrycznych w 100 proc. zieloną energią. Celem Polenergii Sprzedaż jest dostarczanie energii uzyskiwanej z polskich farm wiatrowych i fotowoltaicznych do wszystkich osób, które troszczą się o stan naszego środowiska i poszukują ekologicznej alternatywy w atrakcyjnej cenie – komentuje Jarosław Bogacz, prezes zarządu Polenergia Sprzedaż.
Polenergia zapewnia, że nowa ofeta jest skierowana do osób, które nie tylko chcą zasilać swoje gospodarstwa domowe w pełni zieloną energią, ale także w perspektywie najbliższych lat chcą zabezpieczyć się przed wzrostami cen energii.
W skład nowej oferty wchodzi szereg produktów z serii Go Green mających być odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby oraz oczekiwania klientów. Sztandarowa propozycja to usługa uwzględniającą gwarancję ceny za energię przez najbliższe dwa lub trzy lata. Ta oferta skierowana jest przede wszystkim do klientów, dla których ważne jest zabezpieczenie przed podwyżkami oraz możliwość długofalowego zaplanowania kosztów stałych w domowym budżecie. Osoby, które zamiast przywiązywać się do określonych warunków umowy wolą mieć możliwość szybkiej zmiany jej zakresu, mogą skorzystać z ofert zawierających gwarancję rabatu.
Dodatkową opcją, dostępną w każdym wariancie usługi Go Green, jest możliwość rozszerzenia umowy o pakiet usług fachowców z infolinią działającą całą dobę i siedem dni w tygodniu oraz gwarancją przyjazdu w ciągu 24 godzin wybranego w ramach umowy specjalisty. W zależności od wariantu usługi klienci mają otrzymać wsparcie elektryka, hydraulika, dekarza, ślusarza, a nawet technika urządzeń grzewczych, gazowych i urządzeń klimatyzacji oraz informatyka.
Dla osób, które mają już podpisane umowy z innymi sprzedawcami i chcą przejść na zieloną energię, Polenergia będzie pełniła rolę pełnomocnika klienta. Jak zapewnia spółka, ułatwi i przyspieszy to znacznie proces zmiany sprzedawcy, bowiem wszelkie formalności zostaną przeprowadzone przez opiekuna klienta i bez konieczności zaangażowania samego klienta. Po zakończeniu formalności klient wciąż będzie otrzymywał jedną fakturę uwzględniającą zarówno sprzedaż jak i dystrybucję energii elektrycznej.
Nowością jest przejście na całkowicie zdalny system obsługi klienta łączący w sobie elektroniczne biuro obsługi klienta oraz infolinię. Podpisanie umowy ma się odbywać w 100 proc. zdalnie, podobnie jak jej rozliczanie. Comiesięczna faktura będzie dostępna tylko w postaci elektronicznej. Klient otrzyma fakturę na adres e-mail lub będzie mógł ją pobrać za pośrednictwem systemu e-bok.
redakcja@gramwzielone.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.