HelioExpert Spółka Akcyjna jest jedną z wiodących firm w kraju, dostarczającą kompleksowych rozwiązań dotyczących optymalizacji kosztów energii. Wdrażamy m.in. rozwiązania z zakresu projektowania, montażu i serwisu instalacji fotowoltaicznych, doradztwem energetycznym, sprzedażą energii. W związku z ciągłym rozwojem działalności poszukujemy kandydatów gotowych podjąć pracę jako: Pracownik Call Center w Branży Energetycznej.
Zakres obowiązków:
• Aktywne dzwonienie (cold calling) do firm w celu nawiązania kontaktu i przedstawienia oferty
• Budowanie relacji biznesowych przez telefon oraz poprzez komunikację online
• Pozyskiwanie leadów i przekazywanie kwalifikowanych kontaktów do działu handlowego, który zajmuje się dalszą obsługą klienta
• Prowadzenie rozmów telefonicznych, wyjaśnianie korzyści ze współpracy i przedstawianie oferty
• Zarządzanie i aktualizowanie bazy danych kontaktów oraz leadów
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu optymalizacji procesów pozyskiwania leadów.
Wymagania:
• Minimum rok doświadczenia w pracy w call center (mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu leadów lub sprzedaży telefonicznej w B2B) w szczególności związanymi z energią elektryczną
• Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
• Odrobina odwagi, przebojowości i pewności siebie – rozmowy telefoniczne i kontakt z nowymi osobami wymagają otwartości i śmiałości w działaniu
• Umiejętność pracy z klientem biznesowym
• Znajomość obsługi komputera
• Pozytywne nastawienie i chęć zdobywania nowego doświadczenia
• Mile widziany status studenta
Oferujemy:
• Szkolenia w tym wstępne przygotowujące do zadań branżowych
• Elastyczny czas pracy
• Stabilne warunki zatrudnienia na dłuższy okres
• Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole
• Wyjazdy integracyjne
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Prześlij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!