zielona-energia.com logistics Sp. z o.o.
Aktualnie do naszego warszawskiego biura poszukujemy Specjalisty ds. Technicznego Wsparcia Klienta
Zakres obowiązków:
– Zdalne monitorowanie poprawności działania instalacji fotowoltaicznych u Klientów
– Telefoniczne konsultacje techniczne z Klientami
– Współpraca z producentami komponentów wchodzących z skład instalacji fotowoltaicznych w zakresie realizacji zgłoszeń reklamacyjnych Klientów
– Przygotowywanie zleceń serwisowych dla Instalatorów
– Zdalna pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów z instalacją fotowoltaiczną niewymagających fizycznej obecności serwisu
– Współpraca z działem reklamacji w zakresie monitorowania realizacji rozwiązania przez serwis problemów technicznych zgłaszanych przez Klientów
– Stałe rozwijanie wiedzy oraz kompetencji technicznych w zakresie nowych oraz bieżących rozwiązań znajdujących się w ofercie Spółki
Nasze wymagania:
– Komunikatywność
– Umiejętność pracy pod presją czasu
– Proklienckie nastawienie
– Umiejętność szybkiego uczenia się i przyswajania informacji z zakresu wiedzy technicznej
– Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z zespołem
– Doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta lub serwisem
Mile widziane:
– Podstawowa znajomość zagadnień elektrycznych
– Średnie wykształcenie techniczne
– Doświadczenie w branży PV
Oferujemy:
– Umowę o pracę na pełny etat
– Pracę w młodym, kreatywnym zespole
– Wsparcie doświadczonych kolegów i menedżerów
– Przyjazne miejsce pracy i swobodną atmosferę
– Możliwości rozwoju i perspektywa rozpoczęcia kariery również w innych obszarach firmy
– naukę języków obcych w godzinach pracy
– dofinansowanie do zajęć sportowych
– prywatną opiekę medyczną