Twój zakres obowiązków
– Obsługa infolinii serwisowej
– Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych i informacyjnych klientów
– Dbałość o wizerunek firmy
Nasze wymagania
– Umiejętność budowania relacji z klientem
– Zdolność do rozwiązywania problemów (technicznych) oraz analityczne podejście do wyzwań
– Wielozadaniowość
– Biegłość w obsłudze komputera
– Dobre umiejętności komunikacyjne
– Profesjonalne podejście do klienta
– Pozytywne nastawienie
Mile widziane
– Wykształcenie techniczne (elektryczno-hydrauliczne)
– Doświadczenie w branży OZE
– Status studenta
To oferujemy
– Atrakcyjne warunki zatrudnienia: stabilna podstawa plus przejrzysty system premiowy
– Szkolenia: pomożemy Ci się rozwijać
– Prywatna opieka medyczna: dbamy o Twoje zdrowie
– Dofinansowanie do karty Multisport: wspieramy aktywność fizyczną
– Wspierający zespół: działamy razem i pomagamy sobie nawzajem
– Dogo-terapia w biurze: relaks z czworonożnymi przyjaciółmi
– Spotkania integracyjne: czas na wspólną zabawę i lepsze poznanie się
– Swoboda ubioru: ubieraj się tak, jak lubisz
Aplikuj już teraz!
Pracuj.pl
https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-obslugi-telefonicznej-klienta-serwisowego-warszawa-cybernetyki-19a,oferta,1003532225?s=1f7c2c91&searchId=MTcyNDE0NjE3NjU4NS4xNTU4
Bezpośrednio na adres mailowy: roksana.kolaczek@eco4planet.eu