Firma z branży OZE poszukuje pracownika na stanowisko Opiekun Klienta/Koordynator Serwisu biologiczno-technologicznego.
Wymagania:
wykształcenie techniczne
mile widziana znajomość języka angielskiego,
umiejętność obsługi pakietu MS Office,
czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do wyjazdów służbowych,
umiejętność pracy w zespole,
otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
chęć rozwoju, samokształcenia,
mile widziane umiejętności obsługi programu Comarch XL oraz uprawnienia na wózek widłowy.
Obowiązki:
pomoc i doradztwo Klientom w zakresie prawidłowego funkcjonowania biogazowni,
rozpatrywanie zgłoszeń gwarancyjnych, przygotowywanie raportów,
koordynowanie pracy serwisu biologicznego i technologicznego,
kontrola stanów magazynowych, nadzór nad zaopatrzeniem, opieka nad magazynem,
przygotowywanie dokumentów magazynowych,
uczestnictwo w wyborze dostawców i rozwiązań technologicznych,
aktywne pozyskiwanie Klientów i sprzedaż oferowanych usług,
uczestniczenie w naradach, spotkaniach serwisowych,
współpraca z działem serwisu technologicznego oraz biologicznego, a także z Inwestorami i dostawcami urządzeń technologicznych.
Oferujemy:
możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży OZE,
umowę o pracę,
perspektywę awansu,
wdrożenie,
możliwość pracy zdalnej,
wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia,
premie uznaniowe,
samochód służbowy,
benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport, kurs języka angielskiego).