Cześć,
Poszukujemy do pracy w naszym warszawskim biurze osoby w charakterze Specjalistki/ty ds. wsparcia sprzedaży. Do Twoich obowiązków będzie należało przygotowywanie umów, obsługa procesu sprzedażowego, obsługa procesu przetargowego (jeśli posiadasz doświadczenie w tym zakresie, będzie to bardzo duży atut), wsparcie Doradców OZE w zakresie zbierania dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) w firmie.
Jeśli posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku – wyślij swoją aplikację na info@soonenergy.pl i dołącz do międzynarodowej grupy energetycznej, która zaoferuje Ci atrakcyjne wynagrodzenie stałe, premię zależną od wyników pracy, możliwość nauki języka angielskiego, pakiet benefitów np. opiekę lekarską, kartę multisport czy ubezpieczenie grupowe.
Skontaktuj się z nami – być może czekamy właśnie na Ciebie.