Mithra Energy S.A.
Zakres obowiązków
• Zarządzanie projektami oraz sprawowanie funkcji nadzoru wykonawczego nad pracownikami firmy oraz podwykonawcami
• Pełnienie nadzoru nad prowadzeniem dokumentacji projektowej
• Planowanie, koordynacja oraz pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją projektów
• Organizacja prac projektowych oraz budowlanych
• Negocjowanie warunków i przygotowanie umów
• Zarządzanie zespołem pracowników działu
• Monitorowanie postępu – pozyskiwania warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, realizacji prac oraz odbiorów i uruchomienia instalacji, a także bieżące raportowanie postępu prac do Zarządu Spółki
• Reprezentowanie spółki oraz współpraca bezpośrednio z Zarządem Firmy
Doświadczenie
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata oraz w zarządzaniu rozproszonym zespołem
• Wykształcenie wyższe – techniczne, ekonomiczne lub prawne
• Doświadczenie techniczno – handlowe w samodzielnym realizowaniu projektów
• Umiejętność szacunkowego kosztorysowania, czytania i analizowania dokumentacji technicznej
• Znajomość przepisów budowlanych
• Znajomość przepisów o Odnawialnych Źródłach Energii – mile widziana
• Doskonale rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz mocne doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem
• Doskonała organizacja pracy własnej i zespołu
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie zarówno w formie umowy o pracę jak i B2B
• Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + system prowizyjny)
• Praca z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
• Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość wdrażania własnych pomysłów