Kadra koszykarzy promuje fotowoltaikę

W telewizji można obejrzeć pierwszy spot Energi Obrotu promujący ofertę związaną z montażem fotowoltaiki. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
Kampania promująca instalacje fotowoltaiczne od Energi Obrotu w prasie, radio i Internecie trwa od grudnia ubiegłego roku. Teraz można oglądać jej nową odsłonę – do dotychczasowych formatów mediowych dołączy 30-sekudowy spot telewizyjny pod hasłem „Najlepsza taktyka na oszczędzanie? Fotowoltaika od Energa Obrót”, będący jednocześnie pierwszym filmem reklamowym dotyczącym instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych.
W spocie pojawiają się Adam Hrycaniuk, Aleksander Dziewa i Łukasz Kolenda, gracze sponsorowanej przez Energę reprezentacji Polski w koszykówce mężczyzn.
Jak informuje Energa Obrót, celem kampanii jest promowanie wśród klientów kompleksowej oferty na realizację instalacji fotowoltaicznych.
Przedstawione w spocie reklamowym korzyści z zakupu instalacji fotowoltaicznej od Energi Obrót zostały porównane do przedmeczowego planu gry.
– Jak w koszykówce, taki i przy montażu instalacji fotowoltaicznej liczy się dobry zespół, precyzja oraz doświadczenie, dzięki którym wszystko zostanie zrealizowane szybko i sprawnie pod okiem profesjonalistów – tłumaczy w komunikacie prasowym Energa.
Wśród korzyści z montażu fotowoltaiki spółka wymienia m.in. oszczędności dzięki zmniejszeniu rachunków za energię elektryczną, a także bezpieczeństwo dzięki zapewnieniu nawet do 25 lat gwarancji producenta na panele oraz bezpłatny rok ubezpieczenia instalacji gratis w wybranym wariancie.
redakcja@gramwzielone.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.