Growatt wprowadza siedmiodniowy serwis falowników

Nadszedł dzień, w którym z pełnym przekonaniem stwierdzam, że wyznaczamy nowe trendy w jakości obsługi naszych klientów – pisze Caroline Proba, członek zarządu Growatt Polska, na temat wprowadzonych ostatnio zmian w funkcjonowaniu działu serwisu.
Jesteśmy pierwszą na rynku fotowoltaiki firmą, która oferuje klientom obsługę serwisową od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-20. To coś, co zapewnia najwyższą jakość usług, za co instalatorzy są nam niezmiernie wdzięczni.
Aktualna sytuacja rynkowa wymaga od nas postawienia się w sytuacji instalatora oraz klienta końcowego i zrozumienia jego potrzeb związanych z oczekiwanymi efektami w postaci wydajnej instalacji fotowoltaicznej.
Począwszy od montażu instalacji, który w okresie wiosenno-jesiennym potrafi trwać do godzin wieczornych, po soboty oraz niedziele, które bywają jedynym dniem, aby móc skonfigurować poprawnie moduł WiFi – to czas, w którym w pełni jesteśmy do dyspozycji naszych klientów: telefonicznej oraz z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
Ważnym jest fakt, iż serwis falowników Growatt odbywa się w pełni drogą internetową, przez co nasi inżynierowie, posiadający minimum 5-letnie doświadczenie w energetyce, mając podłączony falownik do serwera, widzą pracę całej instalacji. Dzięki temu mogą również podpowiedzieć klientom, gdzie zlokalizowany jest potencjalny problem.
Średni czas reakcji naszego serwisu wynosi 8 minut, co stanowi najlepszy wynik w branży.
Dodatkowo wraz z nową serią falowników sieciowych MOD (3-15kW), MID (17-40kW) oraz MAX (50-80kW) wprowadzimy dla klientów indywidualnych usługę w postaci wykonania pomiarów całej instalacji fotowoltaicznej pozwalającej stwierdzić:
- ewentualną usterkę panelu fotowoltaicznego,
- niską jakość montażu wtyczek MC4,
- niebezpieczne zakłócenia w sieci AC,
– czyli to, co z jednej strony może wpływać na wydajność instalacji fotowoltaicznej, a z drugiej ma wpływ na funkcjonowanie urządzeń domowych.
Dane teleadresowe:
Caroline Proba, członek zarządu Growatt Polska
Nie czytałem dawno takich kłamstw. Mój falownik padł po roku i 40 dniach użytkowania uzyskując około 8 tys. Kw p. Padł 1 mają. 4 został zabrany do naprawy. Wrócił 15 mają. Po zamontowaniu okazało się że nic nie zostało naprawione. Pojechał do naprawy 16 mają. Dziś jest 25 mają kicha. Dzwoniłem do firmy naprawiającej. Najpierw do servisu gdzie skierowano mnie na dział reklamacji gdzie skierowano mnie ponownie do serviu. I tyle. Dałem sobie spokój. Czekam na wiadomość i tacę pieniądze przez mizerną jakość servisu. Jedno jest pewne – gdybym miał ponownie wybierać falownik na pewno nie był by to Growatt.
[…] które cechuje wyjątkowe wsparcie techniczne oraz Serwis Growatt który jest dostępny dla Ciebie 7 dni w tygodniu, od 8:00 do 20:00. Nie musisz się przejmować żadnymi problemami technicznymi – specjaliści od Growatt Polska […]