Sukces! Prawie 600 osób na pokładzie kursu sprzedaży fotowoltaiki
Spośród około 10 tys. sprzedawców PV i właścicieli firm fotowoltaicznych w Polsce, aż 588 zdecydowało się zakupić dostęp do kursu „Jak Sprzedawać Fotowoltaikę” w przeciągu zaledwie kilku tygodni od otwarcia przedsprzedaży kursu. To jedyne takie szkolenie, które daje uczestnikom możliwość nauki technik sprzedażowych dostosowanych do realiów polskiego rynku fotowoltaicznego.
Pierwsze wyniki po otwarciu przedsprzedaży kursu przerosły oczekiwania jego twórców.
Pierwsze informacje o nowym kursie pojawiły się wiosną 2020 roku. Już wtedy ośmioosobowy zespół sprzedawców systemów fotowoltaicznych zwrócił uwagę na duże zainteresowanie tworzonym przez nich kursem. Nic dziwnego. W Polsce jeszcze nikt nie stworzył takiego kompendium wiedzy opartego o badania i doświadczenie rodzimego rynku PV. To potężna dawka sprawdzonych i przetestowanych w praktyce strategii. Do tego opisowe case studies, a także gotowe schematy postępowań, pytań i odpowiedzi.
Wszystko to sprawiło, że jeszcze przed otwarciem przedsprzedaży twórcy odnotowali 2219 pobrań darmowego, pierwszego rozdziału, który w tym momencie przebił barierę 4 tysięcy czytelników. Zdradzenie tajemnicy, jaką był wygląd kursu i przedstawienie szczegółowego spisu treści z charakterystyką każdego z 41 rozdziałów, zaowocowało w momencie otwarcia przedsprzedaży błyskawicznym wyprzedaniem przewidzianej w promocji puli dostępów.
Przedsprzedaż musiała zostać zakończona przed czasem, gdyż wszystkie promocyjne dostępy zostały wykupione w ciągu kilku dni. Później, po zakończeniu okna przedsprzedażowego, na pokład kursu wskoczyło kolejne 88 osób, co daje łącznie 588 kursantów. Największe jednorazowe zamówienie opiewało na 62 dostępy do kursu.
Autorzy szkolenia nie kryją zadowolenia z takiego wyniku, ale równocześnie traktują to jako wielkie zobowiązanie.
Kurs to nie wszystko – kursanci mogą liczyć na wiele więcej!
– Chcemy być z naszymi kursantami partnerami przez długie lata. Mamy zamiar udoskonalać i poszerzać kurs. Wciąż pracujemy nad nowymi rozwiązaniami – mówią Michał Czyżewski i Piotr Zarzycki, współautorzy kursu, którzy są pomysłodawcami i nadzorują projekt.
Cały ośmioosobowy zespół specjalistów będzie czuwał nad tym, aby materiały zawarte na platformie kursu były stale aktualizowane w zależności od zmian zachodzących na polskim rynku PV. Już na tym etapie planują powiększenie zespołu.
– Będziemy zapraszać do współpracy najlepszych sprzedawców w Polsce. To dopiero początek, ponieważ będziemy wkładać wiele wysiłku w stały rozwój naszych propozycji. Wierzymy, że 100% kursantów będzie zadowolonych, że podjęli z nami współpracę – zapowiadają autorzy.
Ponadto zapowiadane są kolejne rozdziały poruszające nowe zagadnienia, a także rozszerzenia istniejących.
Kursanci otrzymują także materiały dodatkowe na start w formie paczki zawierającej przedmioty autorskiego pomysłu twórców. Dzięki nim osoby korzystające z kursu będą mogły w niekonwencjonalny sposób dodać świeżości swoim działaniom oraz spotęgować swoją skuteczność i ilość podpisywanych umów.
– Nadal nasze działania będą nieszablonowe i nadal nieustannie będziemy wykraczać poza utarte schematy.
Dlaczego warto przyjrzeć się temu projektowi bliżej?
„Jak Sprzedawać Fotowoltaikę” jest przykładem marki, która w idealny sposób zapewnia rozwiązania dla potrzeb sprzedawców i właścicieli firm z sektora usług PV w Polsce. Dzieje się tak, gdyż sami posiadają doświadczenie w tym temacie i to z różnych jego sfer. Twórcy kursu pozostają w tej branży bardzo aktywni, nie przestają analizować rynku i wyciągać wniosków, aby opisywane przez nich metody dawały realne efekty.
Na swojej stronie www.jak-sprzedawac-fotowoltaike.pl dzielą się także przykładem osoby, która dzięki zastosowaniu wiedzy z kursu zwielokrotniła swoją sprzedaż i w przeciągu jednego miesiąca podpisała 17 nowych umów. Zarobiła dzięki temu dodatkowo 60 tys. złotych. Takich przykładów oraz opinii o kursie będzie pojawiać się coraz więcej. Warto zatem śledzić ich media społecznościowe @JakSprzedawacFotowoltaike i zapoznawać się z nimi na bieżąco.
– Będziemy tam zamieszczać informacje o kolejnych turach sprzedażowych i publikować recenzje dotychczasowych kursantów. Będziemy też dzielić się niektórymi informacjami z wnętrza kursu, a także udzielać cennych porad i wskazówek. Jest to również miejsce, w którym będziemy odpowiadać na pytania dotyczące kursu zarówno osobom nim zainteresowanym, jak i kursantom – zapewniają Michał Czyżewski i Piotr Zarzycki.
artykuł sponsorowany