CANAL+ będzie sprzedawać instalacje fotowoltaiczne
Klienci odwiedzający salony CANAL+ będą mogli zapoznać się z ofertą instalacji fotowoltaicznych dla domu. Wykonaniem audytu i instalacją zajmie się jedna z firm z krajowego rynku PV.
CANAL+ wczoraj ogłosił rozpoczęcie sprzedaży instalacji fotowoltaicznych, informując o nawiązaniu w tym zakresie współpracy z działającą na rynku fotowoltaicznym firmą Hymon Energy.
– Odnawialne źródła energii to bez wątpienia przyszłość w sektorze energetyki, a stale rosnące zainteresowanie instalacjami fotowoltaicznymi skłoniło nas do poszukiwania partnera, który najlepiej wykorzysta bardzo prostą synergię – możliwość zamontowania anteny satelitarnej dotyczy zazwyczaj domu, na którego dachu można zamontować również panele PV – komentuje Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży CANAL+.
CANAL+ przygotował dodatkową zachętę, która ma skłonić jego klientów do zainteresowania się fotowoltaiką.
Każdy klient, który wyrazi zgodę na kontakt ze strony doradcy Hymon Energy, otrzyma również na okres nawet trzech miesięcy w prezencie od CANAL+ jedną z czterech opcji dodatkowych do wyboru (kanały HBO, Filmbox, Eleven Sports lub Polsat Sport Premium).
CANAL+ podkreśla, że jego klienci, których będzie obsługiwać Hymon Energy, mogą liczyć na załatwienie w ich imieniu niezbędnych formalności koniecznych do uruchomienia produkcji energii z domowej instalacji fotowoltaicznej. Oferta ma obejmować także pomoc przy pozyskaniu dotacji z programu Mój Prąd.
Hymon Energy działa na rynku fotowoltaicznym od 2011 roku. Firma posiada 75 ekip monterskich, co ma umożliwiać realizację miesięcznie ponad 700 instalacji fotowoltaicznych.
W tym roku firma wykonała m.in. montaż instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy ponad 100 kW w Warszawie na dachach bloków zarządzanych przez Spółdzielnię Budowlano-Mieszkaniową „Zachód”.
W tych instalacjach zastosowano moduły fotowoltaiczne Longi Solar o jednostkowej mocy 310 W oraz falowniki marki Sofar Solar, wspierane w niezbędnych miejscach przez optymalizatory mocy.
– Jeszcze kilka lat temu Polacy uczyli się poprawnie wymawiać słowo fotowoltaika. Teraz nie jest to już słowo obce i coraz więcej osób podchodzi poważnie do inwestycji w panele słoneczne. Informacje rozchodzą się „pocztą pantoflową”, a to, co przekonuje Polaków najbardziej, to oszczędność na rachunkach za prąd – komentuje Damian Krzaczek, wiceprezes firmy Hymon Energy.
redakcja@gramwzielone.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.