Project Manager
{więcej}
Activia Sp. z o. o., firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym poszukuje kandydatów na stanowisko PROJECT MANAGER – Instalacje fotowoltaiczne.
Zakres zadań:
- Koordynacja, nadzór nad realizacją projektów fotowoltaicznych;
- Tworzenie i kontrola harmonogramów pracy;
- Negocjacje z firmami partnerskimi, podwykonawcami;
- Wykonywanie pomiarów i raportów.
Wymagania:
- Ukończone (lub w trakcie) studia wyższe techniczne;
- Znajomość procesu budowlanego oraz prawa budowlanego;
- Umiejętność analizy dokumentacji projektowej;
- Zainteresowanie innowacjami technologicznymi;
- Znajomość języka niemieckiego – mile widziana;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Komunikatywność, umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych, umiejętności negocjacyjne, odporność na stres;
- Dyspozycyjność i mobilność (duża ilość podróży służbowych na terenie całego kraju);
- Prawo jazdy KAT B.
Swoje oferty prosimy kierować na adres: biuro@activiagroup.pl