Specjalista ds. obsługi klienta
{więcej}
XDISC S.A.
Polska, prężnie rozwijającą się firma produkcyjno-usługowa, zajmująca się nowymi technologiami poszukuje zmotywowane osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Dział: Sprzedaż i Marketing
Zakres obowiązków:
- wsparcie administracyjne działu Sprzedaży i Marketingu (m.in. przedstawicieli handlowych)
- bieżąca obsługa klienta, obsługa korespondencji
- budowanie relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych klientów
- przygotowywanie ofert handlowych, analiza ofert
- przygotowywanie umów/kontraktów handlowych
- koordynowanie procesu realizacji zamówień, obsługa logistyczna zamówień
- wystawianie faktur VAT, kontrola płatności
- prowadzenie procesu reklamacyjnego
Wymagane kompetencje i umiejętności:
- wykształcenie wyższe
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, np. w obsłudze klienta/dostawcy zagranicznego (czynności typu import/export)
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- dobra znajomości obsługi pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista
- zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem/dostawcą
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu
- umiejętność budowania i utrzymania relacji z partnerem biznesowym (klient, dostawca)
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- umiejętności pracy w zespole
Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych z dopiskiem „Specjalista ds. obsługi klienta”.
Kontakt: praca@x-disc.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”