Specjalista ds. obsługi klienta

{więcej}

XDISC S.A.

Polska, prężnie rozwijającą się firma produkcyjno-usługowa, zajmująca się nowymi technologiami poszukuje zmotywowane osoby na stanowisko:

REKLAMA

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

REKLAMA

Dział:  Sprzedaż i Marketing

Zakres obowiązków:

  • wsparcie administracyjne działu Sprzedaży i Marketingu (m.in. przedstawicieli handlowych)
  • bieżąca obsługa klienta, obsługa korespondencji
  • budowanie relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych klientów
  • przygotowywanie ofert handlowych, analiza ofert
  • przygotowywanie umów/kontraktów handlowych
  • koordynowanie procesu realizacji zamówień, obsługa logistyczna zamówień
  • wystawianie faktur VAT, kontrola płatności
  • prowadzenie procesu reklamacyjnego

Wymagane kompetencje i umiejętności:

  • wykształcenie wyższe
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, np. w obsłudze klienta/dostawcy zagranicznego (czynności typu import/export)
  • biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • dobra znajomości obsługi pakietu MS Office
  • wysoka kultura osobista
  • zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem/dostawcą
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu
  • umiejętność budowania i utrzymania relacji z partnerem biznesowym (klient, dostawca)
  • umiejętności negocjacyjne
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • umiejętności pracy w zespole

Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych z dopiskiem „Specjalista ds. obsługi klienta”.

Kontakt: praca@x-disc.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”