500 tys. punktów ładowania elektrycznych aut w UE do 2020 r.
http://kopalniawiedzy.pl/samochod-elektryczny-Unia-Europejska-Komisja-Europejska-punkt-ladowania,17440
http://kopalniawiedzy.pl/samochod-elektryczny-Unia-Europejska-Komisja-Europejska-punkt-ladowania,17440
{więcej}Tauron nawiązał współpracę z chińską firmą z sektora elektrycznej motoryzacji, której celem będzie rozwijanie infrastruktury do magazynowania energii, a także rozwój elektrycznej motoryzacji.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13312737,Wodorowy_sojusz_gigantow_motoryzacji.html#BoxBizTxt
http://www.ekonomia24.pl/artykul/705493,973514-Ponad-40-proc–znizki-przy-zakupie-samochodu-elektrycznego-w-Szanghaju.html
{więcej}Produkcję elektrycznego samochodu o nazwie 4E rozpoczyna Romet, a prototyp kolejnego EV opracowanego w naszym kraju pokazała Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
Virginia Is Worried Cars Are Becoming Too Fuel-Efficient
http://money.cnn.com/2013/01/15/autos/cadillac-elr/index.html?eref=mrss_igoogle_business
http://www.radio.rzeszow.pl/powiat-mielecki/item/22875-prototyp-samochodu-elektrycznego-z-mielca
http://www.nfosigw.gov.pl/o-nfosigw/aktualnosci/art,402,nabory-wnioskow-w-ramach-programow-priorytetowych-sowa-i-gazela.html
{więcej}Departament Transportu USA zaproponował wprowadzenie nowych standardów w zakresie minimalnego hałasu, który będą musiały generować poruszające się po amerykańskich drogach samochody elektryczne.
{więcej}Samochody jeżdżące po polskich drogach są za stare na biopaliwa pierwszej generacji. Tymczasem unijna polityka energetyczno-klimatyczna wymaga, by kraje członkowskie w większym stopniu wykorzystywały odnawialne źródła energii, w tym właśnie biopaliwa...
{więcej}NFOŚiGW przygotowuje program GAZELA, w ramach którego udostępni dotacje do inwestycji mających na celu obniżenie emisji CO2 w transporcie miejskim.
{więcej}W Polsce można już kupić pierwsze elektryczne modele Renault.
http://iszczecinek.pl/artykuly/aktualnosci/kolejny-samochod-elektryczny-w-pgk
{więcej}Już w 2010 roku w badaniu Roland Berger znalazło się ostrzeżenie, że tylko sześciu do ośmiu graczy na globalnym rynku akumulatorów wielokrotnego ładowania przetrwa do 2017 roku. W zasadzie proces konsolidacji na rynku akumulatorów jonowo-litowych następuje nawet szybciej niż przewidywano.