Z tą aplikacją można sprawdzić zużycie prądu i zapłacić rachunki
Rośnie popularność aplikacji Taurona, z której mogą korzystać klienci spółki. Poprzez aplikację Mój Tauron odbiorcy mogą podać odczyt licznika, sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur czy zamówić szybki kontakt z konsultantem.
Aplikację Mój Tauron klienci pobrali już ponad 1,6 mln, a tylko w ubiegłym roku – ponad 500 tys. razy. Użytkownicy wykorzystują aplikację przede wszystkim do płatności online i wygodnej weryfikacji dokumentów. Eksperci Taurona podkreślają rosnącą popularność obsługi online i w tym roku spodziewają się przekroczenia 2 mln pobrań aplikacji.
– Chcemy maksymalnie ułatwiać naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną, dlatego rozwijamy przyjazne kanały cyfrowej komunikacji oraz wielokanałowość obsługi. Już teraz każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,4 mln razy, a w minionym roku już ponad 30 proc. naszych klientów wybrało internetowy sposób kontaktu do rozwiązania spraw związanych z energią. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów do komunikacji i obsługi traktujemy jako istotną część działań proklienckich wspierających budowę trwałych relacji z naszymi klientami – mówi Daniel Iwan, rzecznik prasowy Tauron Sprzedaż.
Jak podaje spółka, liczba spraw realizowanych przez klientów Taurona przez aplikację mobilną stale wzrasta. Firma zamierza w dalszym ciągu zwiększać digitalizację obsługi klienta, eliminując udział papierowych dokumentów w prowadzonych sprawach.
Tomasz Maciejczyk, szef kanałów mobilnych w Tauron Sprzedaż, zapewnia, że aplikacja Mój Tauron jest przyjazna klientom i wpisuje się w obecne trendy obsługi mobilnej stawiające na minimalizm i prostotę.
Wiemy, że klient oczekuje przede wszystkim prostych i łatwo dostępnych rozwiązań rozliczeniowych, takich jak szybka płatność czy wgląd w obecne i historyczne faktury, i takie rozwiązania dostarczamy. Z poziomu aplikacji użytkownik może dotrzeć do praktycznie wszystkich spraw obsługowych rozsianych po środowisku internetowym Taurona, tj. zmiany taryfy, mocy przyłączeniowej, wysokości prognozy czy terminu płatności – wszystko to do załatwienia komfortowo, bez wychodzenia z domu, na własnym telefonie – dodaje Tomasz Maciejczyk.
Łatwa i czytelna aplikacja
Poprzez aplikację Mój Tauron klienci mogą sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur, podać odczyt licznika, zamówić szybki kontakt z konsultantem czy bezpiecznie przepisać umowę.
Inne możliwości, które daje aplikacja, to:
- podgląd faktur bieżących,
- sprawdzanie zużycia prądu,
- możliwość edycji danych kontaktowych,
- możliwość przeglądania archiwalnych wpłat.
Tauron informuje, że klienci najczęściej uruchamiają aplikację, aby sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Przyjazne menu aplikacji prowadzi każdego użytkownika na odpowiedni ekran tematyczny i właściwą stronę internetową lub formularz.
Spółka zapewnia, że użytkownicy aplikacji mają pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu Taurona z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala na pracę z dokumentami elektronicznymi.
Aktualnie Tauron rusza z kampanią „Z aplikacją Mój Tauron masz wszystko pod ręką”. Gwiazdy światowej siatkówki takie jak Maria Stenzel, Tomasz Fornal i Łukasz Kaczmarek będą zachęcać klientów Taurona do korzystania z aplikacji.
Aplikację można pobrać z App Store, Google Play i AppGallery.
redakcja@gramwzielone.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.