BuyPV.eu szuka specjalistów do pracy w branży instalacji fotowoltaicznych

BuyPV.eu  szuka specjalistów do pracy w branży instalacji fotowoltaicznych

BuyPV.eu, importer, autoryzowany dystrybutor światowej jakości paneli fotowoltaicznych z Tier 1 oraz wieloletni dostawca kompleksowych rozwiązań w dziedzinie OZE, w związku z dynamicznym rozwojem w Polsce i na rynkach europejskich poszukuje osób do pracy w branży instalacji fotowoltaicznych na trzech stanowiskach: Key Account Manager na rynek europejski, Key Account Menager na rynek polski oraz specjalista ds. logistyki międzynarodowej

Stanowisko: Key Account Manager na rynek europejski

  • miejsce pracy: Tarnów, Puck lub Warszawa
  • umowa: B2B
  • praca od zaraz
  • praca hybrydowa (praca zdalna max. 4 dni/tydzień)
  • rekrutacja hybrydowa: stacjonarna/zdalna
  • tryb wypłaty: miesięczna
  • system wynagrodzeń: stała podstawa + premia

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów biznesowych na terenie Europy;
  • identyfikowanie możliwości rynku i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami aktualnymi oraz nowo pozyskanymi;
  • obsługa kluczowych klientów Spółki na wyznaczonym obszarze krajów europejskich;
  • prowadzenie prezentacji oraz negocjacji ofert i kontraktów handlowych;
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży, klientów i działań konkurencji;
  • odpowiedzialność za osiągnięcie celów wyznaczonych przez Zarząd i ujętych w planach sprzedażowych Spółki;
  • realizacja celów związanych z budowaniem marki firmy BuyPV na rynkach europejskich;
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • nadzorowanie standardów jakości w zakresie sprzedaży;
  • aktywny udział w ciągłym doskonaleniu procesów sprzedażowych i wdrażanie nowych rozwiązań;
  • aktywna współpraca z zespołami operacyjnymi firmy.

Wymagania:

REKLAMA

  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym (obsługa mailowa i telefoniczna klientów z krajów EU w języku angielskim);
  • mile widziana znajomość języka rumuńskiego lub bułgarskiego;
  • wysoko rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne;
  • mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
  • doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych oraz obsłudze kluczowych klientów;
  • łatwość w budowaniu długofalowych relacji;
  • umiejętność zarządzania projektami, łatwość w rozwiązywaniu napotkanych trudności;
  • znajomość zasad zarządzania i umiejętność stosowania ich w obszarze sprzedaży;
  • znajomość pakietu MS Office, Excel;
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność;
  • umiejętność zarządzania zespołem.

Oferujemy:

  • narzędzia pracy (laptop, telefon);
  • samochód służbowy;
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo w formie zdalnej;
  • stabilne zatrudnienie w zespole specjalistów;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres e-mail: biuro@buypv.eu w tytule wiadomości wpisując: KAM EU. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu firmy BuyPV.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Stanowisko: Key Account Menager na rynek polski

  • miejsce pracy: Tarnów, Puck lub Warszawa
  • umowa: B2B
  • praca od zaraz
  • praca hybrydowa (praca zdalna max. 4 dni/tydzień)
  • rekrutacja hybrydowa: stacjonarna/zdalna
  • tryb wypłaty: miesięczna
  • system wynagrodzeń: stała podstawa + premia

Zakres obowiązków:

  • współpraca z Zarządem;
  • odpowiedzialność za osiągnięcie celów wyznaczonych przez Zarząd i ujętych w planach sprzedażowych;
  • obsługa kluczowych klientów Spółki na wyznaczonym obszarze;
  • nadzorowanie standardów jakości w zakresie sprzedaży;
  • aktywny udział w ciągłym doskonaleniu procesów sprzedażowych;
  • wdrażanie nowych rozwiązań;
  • budowanie silnych relacji z klientami.

 Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży PV);
  • doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych oraz obsłudze kluczowych klientów;
  • łatwość w budowaniu długofalowych relacji;
  • znajomość (w praktyce) technik sprzedażowych i negocjacyjnych;
  • umiejętność analizowania danych i wyciągania odpowiednich wniosków;
  • umiejętność zarządzania projektami, łatwość w rozwiązywaniu napotkanych trudności;
  • znajomość zasad zarządzania i umiejętność stosowania ich w obszarze sprzedaży;
  • znajomość pakietu MS Office, Excel;
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność;
  • umiejętność zarządzania zespołem.

Oferujemy:

  • narzędzia pracy (laptop, telefon);
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo w formie zdalnej;
  • stabilne zatrudnienie w zespole specjalistów;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres e-mail: biuro@buypv.eu w tytule wiadomości wpisując: KAM PL. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu firmy BuyPV.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

REKLAMA

Stanowisko: Specjalista ds. logistyki międzynarodowej

  • miejsce pracy: Tarnów, Puck lub Warszawa
  • umowa: B2B
  • praca od zaraz
  • praca hybrydowa (praca zdalna max. 4 dni/tydzień)
  • rekrutacja hybrydowa: stacjonarna/zdalna
  • tryb wypłaty: miesięczna
  • system wynagrodzeń: stała podstawa + premia

Zakres obowiązków:

1. Kompleksowa obsługa firmy w zakresie organizacji transportu krajowego i zagranicznego, w tym:

  • przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją związaną z transportem i odprawami celnymi;
  • stała współpraca z firmami transportowymi (transport samochodowy, morski, kolejowy) oraz operatorami firm logistycznych;
  • negocjacje warunków (rozszerzanie bazy dostawców usług), weryfikacja i porównywanie ofert firm transportowych;
  • współpraca z agencjami celnymi;
  • organizacja logistyczna dystrybucji zagranicznych;
  • awizacja dostaw u klientów zagranicznych;
  • zapewnienie terminowej realizacji dostaw;
  • wyjaśnianie ewentualnych reklamacji i niezgodności dostaw;
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz magazynem

2. opracowywanie raportów wewnętrznych na potrzeby działu logistyki;

3. przygotowywanie procedur operacyjnych,

4. tworzenie deklaracji Intrastat.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie w dziedzinie logistyki/transportu;
  • doświadczenie w pracy w branży logistycznej;
  • doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji procesów eksportowych – kurierskich;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (obsługa mailowa i telefoniczna klientów z krajów EU w języku angielskim);
  • biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel);
  • znajomość procedur celnych i transportowych w imporcie;
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i zdolności analityczne;
  • umiejętność ustalania priorytetów i podejmowania szybkich i trafnych decyzji.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe w kierunku logistyka/obsługa celna;
  • znajomość branży PV będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • narzędzia pracy (laptop, telefon);
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo w formie zdalnej;
  • stabilne zatrudnienie w zespole specjalistów;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres e-mail: biuro@buypv.eu w tytule wiadomości wpisując: LOGISTYK. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu firmy BuyPV.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

artykuł sponsorowany