Smart Connected, czyli falownik pod pełną kontrolą
Monitoring działania inwertera w czasie rzeczywistym, pełna diagnostyka urządzenia i możliwość aktywnego reagowania na nieprawidłowości – to niektóre cechy wyróżniające usługę SMA Smart Connected. W jaki sposób mogą być przydatne dla prosumenta, instalatora czy serwisanta?
– SMA Smart Connected jest bezpłatną i automatyczną usługą monitorowania usterek falowników SMA. Usługa została stworzona specjalnie pod kątem systemów i komponentów systemów naszej firmy. Zapewnia bezpieczną eksploatację systemu w przyszłości oraz minimalizuje czas przestojów. W przypadku usterki nasza firma szybko stawia właściwą diagnozę. Dzięki temu instalator może wykonać odpowiednie prace serwisowe przy urządzeniu. A to przekłada się na komfort użytkowania i oszczędności czasu oraz pieniędzy – podkreśla Michał Kotkowski z SMA Solar Technology AG.
Producent inwerterów SMA dąży do maksymalnej cyfryzacji wszelkich działań. Dzięki temu mogą być jeszcze bardziej dokładni i precyzyjni. Firma oferuje klientom wysoką jakość, zarówno jeśli chodzi o urządzenia, jak i towarzyszące im oprogramowanie. Trzeba wyraźnie zaznaczyć, że cyfrowe rozwiązanie serwisowe zapewniają minimalny czas przestoju spowodowany awariami przy maksymalnej satysfakcji.
Jakie są najważniejsze cechy usługi SMA Smart Connected? Co stanowi o tym, że wyróżnia się na rynku? Po zalogowaniu się i rejestracji w serwisie Sunny Portal użytkownik ma możliwość nieodpłatnego monitorowania ewentualnych usterek produktu. Jeśli pojawią się błędy, system automatycznie przesyła informacje do producenta.
SMA
Błędy są szybko analizowane, co umożliwia skrócenie czasu naprawy. W razie wystąpienia usterki fabrycznej, proces wymiany urządzenia jest zautomatyzowany. Innymi słowy, przestoje uwarunkowane awariami ograniczane są do minimum – dzięki bezpośredniej komunikacji, analizie nieprawidłowości oraz automatyzacji procesów.
Instalatorzy nie muszą monitorować falowników we własnym zakresie. Dzięki szybkiej identyfikacji problemu ogranicza się także dojazdy do klienta – diagnoza jest znana wcześniej. Inwestorzy z kolei zyskują spokój dzięki świadomości, że serce ich instalacji jest monitorowane na bieżąco, a problem może być niezwłocznie zdiagnozowany.
Nawet jeśli pojawi się potrzeba naprawy falownika, działanie całej instalacji może odbywać się bez przestojów – wszystko dzięki automatycznemu procesowi naprawy urządzenia.
Szeroki wybór inwerterów firmy SMA można znaleźć w ofercie Corab. Markowe urządzenia w atrakcyjnych cenach dostępne są na stronie https://corab.pl/oferta
artykuł sponsorowany