Sofarsolar trzeci raz z rzędu z tytułem Top Brand Inverter w Polsce
Wybuch pandemii COVID-19 w 2020 r. wywarł duży wpływ na światową gospodarkę, rynek fotowoltaiczny i wzorce zakupowe wśród konsumentów. Jako czołowy światowy dostawca falowników, hybryd i magazynów energii, SOFARSOLAR poszedł pod prąd na rynku krajowym oraz zagranicznym i osiągnął w czasie pandemii wzrost sprzedaży o 150 proc., umacniając w ten sposób swoją pozycję lidera i ustanawiając nowy punkt odniesienia dla technologii i innowacji w branży.
Dzięki nieustającym wysiłkom skupiającym się na poprawie jakości, rozwijaniu profesjonalnych usług i znakomitych wynikach rynkowych, SOFARSOLAR po raz kolejny został uznany przez EUPD Research, renomowaną niemiecką instytucję badawczą jako polski „Top Brand Inverter”.
To już trzeci rok z rzędu, w którym SOFARSOLAR zdobył tę nagrodę, co przyczynia się do budowania pozytywnej reputacji i sprzyja wiodącej pozycji SOFARSOLAR na polskim rynku.
Zhong Qizheng, współzałożyciel i wiceprezes SOFARSOLAR, wyjaśnił, że utrzymanie pozycji lidera na rynku SOFARSOLAR wynika głównie z jego stałej międzynarodowej strategii rozwoju. Bazuje ona na następujących punktach:
1. SOFARSOLAR ustanowił centra marketingu, serwisu i magazynowania w Polsce, Włoszech, Niemczech, Indiach, Australii, Wietnamie, Korei Południowej, Pakistanie, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Brazylii, RPA, przede wszystkim w celu zapewnienia ciągłych dostaw na najważniejszych globalnych rynkach PV.
2.Poprzez rozwój zintegrowanych falowników umożliwiających magazynowanie energii, a także baterii, SOFARSOLAR tworzy synergię po stronie produktu, w pełni dostosowując go do zmian rynkowych i potrzeb klientów.
3. Koncentracja na wspieraniu klientów: dostosowanie naszych kompleksowych działań do lokalnego rynku i specyfiki w celu rozwijania, a także utrzymywania silnych relacji z inwestorami i klientami.
SOFARSOLAR
Obecnie systemy magazynowania energii SOFARSOLAR są sprzedawane w ponad 60 krajach na całym świecie, obejmując sześć rynków regionalnych, w tym Europę, Amerykę Łacińską, Azję Południowo-Wschodnią, Bliski Wschód, Afrykę i Oceanię. SOFARSOLAR posiada wiodący udział w rynku w Chinach, Polsce, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Indiach, Włoszech i Korei Południowej.
Osiągnęliśmy również przełom na rynkach klasy premium takich jak Japonia i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Dostarczając klientom wysokiej jakości, niezawodne produkty oraz dedykowane profesjonalne wsparcie serwisowe, SOFARSOLAR zdobył uznanie inwestorów i interesariuszy.
– Na nieustannie zmieniającym się rynku stały rozwój dał solidne fundamenty dla firmy. Zaawansowana technologia R&D oraz oferowanie niezawodnych produktów są kluczem do wzmocnienia wiodącej pozycji na rynku SOFARSOLAR. EUPD Research, renomowana instytucja badawcza, wybiera firmy, które wyróżniają się jakością produktów, satysfakcją klienta i innymi wskaźnikami, aby zapewnić jedne z najbardziej wiarygodnych referencji dla rynku i użytkowników – komentuje Zhong Qizheng.
– Po raz kolejny SOFARSOLAR wyróżnia się w branży, podkreślając siłę techniczną firmy i odzwierciedlając jej wpływ na rynek międzynarodowy. Warto również docenić i zwrócić uwagę na pracę instytucji badawczych – dodaje współzałożyciel i wiceprezes SOFARSOLAR.
Odnosząc się do przyszłego rozwoju polskiego rynku fotowoltaicznego, Zhong Qizheng prognozuje, że jego moc wzrośnie odpowiednio o 1,98 GW w 2021 r., 2,15 GW w 2022 r. i 2,4 GW w 2023 r.
Zdając sobie sprawę z potencjału polskiego rynku, SOFARSOLAR pogłębi wdrażanie swojej strategii opartej na innowacjach, aby umożliwić większej liczbie polskich użytkowników korzystanie i czerpanie korzyści z wydajnych oraz niezawodnych produktów do magazynowania energii fotowoltaicznej.
Skupiając się na obsłudze klienta, SOFARSOLAR będzie nadal ulepszać obsługę użytkowników w Polsce, zapewniając wysokiej jakości usługi dla swoich lokalnych klientów, dążąc do bycia najbardziej innowacyjną firmą w branży oraz rozwijając nowe i silne partnerstwa. SOFARSOLAR jest zdecydowany uczestniczyć w przyspieszeniu transformacji energetycznej i inteligentnych sieci, promując stosowanie odnawialnych źródeł energii na całym świecie.
artykuł sponsorowany