Problem z przedpłatowymi licznikami PGE

Problem z przedpłatowymi licznikami PGE
Fotolia

Klienci posiadający przedpłatowe liczniki, które zainstalowała im PGE, zgłaszają ich nieprawidłowe działanie. Problem mogą mieć odbiorcy z terenu Polski wschodniej i centralnej, którzy w ten sposób mogą stracić dostęp do energii elektrycznej.

O sprawie poinformował „Dziennik Wschodni”, podając, że problemy z licznikami przedpłatowymi, które instalowała PGE, uniemożliwiają klientom spółki dokonanie zakupu energii elektrycznej poprzez „wygenerowanie i otrzymanie kodu doładowującego do licznika przedpłatowego zarówno za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, infolinii telefonicznej PGE Contact Center, jak również stacjonarnych Biur Obsługi Klienta na terenie całego kraju”.

Standardowo licznik przedpłatowy, zamontowany na terenie PGE Dystrybucja SA, może zostać doładowany poprzez pre-paid zakupiony w PGE Obrót. Licznik można doładować także elektronicznie poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE.

REKLAMA
REKLAMA

Tymczasem z powodu technicznych problemów z obsługą takich liczników klienci rozliczający się z PGE na zasadzie przedpłaty mogą stracić dostęp do energii elektrycznej.

Występowanie problemu potwierdza PGE Obrót. – Z przyczyn technicznych występuje chwilowy brak możliwości wygenerowania i uzyskania kodu w ramach doładowań liczników przedpłatowych. Mogą też wystąpić utrudnienia w dostępie do innych funkcjonalności systemu eBOK/mBOK dla klientów wszystkich oddziałów PGE Obrót S.A – „Dziennik Wschodni cytuje komunikat spółki.

redakcja@gramwzielone.pl


© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.