Rzecznik ma pomóc klientom Energi

Rzecznik ma pomóc klientom Energi
Energa press

Energa Obrót powołała rzecznika, który ma wyjaśniać najbardziej skomplikowane sprawy zgłaszane przez klientów spółki.

Powołany przez Energę Obrót rzecznik ma reprezentować interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Energa podkreśla, że sprawy, którymi ma zajmować się rzecznik klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych.

Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – zapewnia Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energi Obrót.

REKLAMA

Energa Obrót ma blisko 3 mln klientów, którym w 2016 roku sprzedała blisko 20 TWh energii elektrycznej. 

REKLAMA

– Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów. Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy – komentuje Stanisław Konował, nowo powołany rzecznik klienta Energi Obrót.

Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, od godziny 7 do 22, przez formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną.

Energa informuje, że skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi można przesłać do rzecznika klienta przez dedykowany formularz, który jest dostępny na stronie internetowej grupy. 

red. gramwzielone.pl