Nowe zasady korespondencji z URE

Nowe zasady korespondencji z URE
Fot. Gramwzielone.pl (C)

Urząd Regulacji Energetyki wdrożył nowy sposób obsługi interesantów. Korespondencję i wymianę dokumentów można prowadzić za pomocą poczty elektronicznej z zachowaniem odpowiedniego formatu przesyłanych plików.

W związku z czasowym zawieszeniem  bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Regulacji Energetyki – w centrali w Warszawie oraz oddziałach terenowych – kierując się potrzebą zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów i optymalizacji czasu trwania postępowań, URE zwraca się z prośbą o kontakt z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych.

Wnioski o wszczęcie postępowania administracyjnego w zakresie np. zatwierdzenia taryfy czy spraw koncesyjnych oraz udzielane Urzędowi odpowiedzi można wysyłać drogą elektroniczną, z zachowaniem formatu załączanych plików pdf, a dla tabel formatu .xls/.xlsx – przy zachowaniu formuł przeliczających i sumujących.

REKLAMA

URE prosi ponadto w miarę możliwości o korzystanie z właściwego podpisu elektronicznego w ramach elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu na platformie ePUAP.

REKLAMA

Urząd podkreśla, że przesłane tą drogą dokumenty zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego traktowane są na równi z dokumentami w wersji papierowej opatrzonymi stosownymi podpisami.

Możliwy jest ponadto kontakt telefoniczny pod jednym z numerów telefonów dostępnych na stronie URE pod tym linkiem.

redakcja@gramwzielone.pl


© Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy Gramwzielone.pl Sp. z o.o.