Nowa oferta innogy dla prosumentów. Ratalna sprzedaż systemów PV

Nowa oferta innogy dla prosumentów. Ratalna sprzedaż systemów PV
Fot. innogy Polska

Spółka innogy Polska nawiązała współpracę z Alior Bank, dzięki której klienci indywidualni mogą nabyć instalację fotowoltaiczną w systemie ratalnym.

innogy Polska nawiązała współpracę z Alior Bank, dzięki której klienci indywidualni mogą zakupić instalację fotowoltaiczną w systemie ratalnym. Oferta zakłada okres kredytowania od 12 do 120 miesięcy, nawet na 100 proc. inwestycji, przy kwocie kredytu do 60 tys. zł.

Przykładowo przy koszcie średniej wielkości  instalacji fotowoltaicznej 3 kWp na poziomie 14 900 zł brutto, miesięczna rata wyniesie 180,79 zł. Oferta instalacji fotowoltaicznych w innogy uwzględnia usługi dodatkowe w cenie samej instalacji. Biorąc pod uwagę, że system PV produkuje prąd przez ponad 25 lat co dodatkowo wpływa na opłacalność inwestycji w fotowoltaikę – komentuje Michał Skorupa, szef projektów fotowoltaicznych w innogy Polska.

REKLAMA

Z kolei dla odbiorców biznesowych innogy Polska oferuje możliwość nabycia systemów fotowoltaicznych w drodze leasingu. Ta oferta jest realizowana we współpracy z Raiffeisen-Leasing Polska.

REKLAMA

Spółka przypomina, że dla mieszkańców Warszawy zainteresowanych montażem mikroinstlacji fotowoltaicznej istnieje możliwość uzyskania dofinansowania z Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, które dostępne jest zarówno dla osób fizycznych jak i przedsiębiorców. W celu otrzymania dofinansowania należy złożyć odpowiedni wniosek do 31 marca br. Po uzyskaniu dofinansowania realizacja inwestycji ma nastąpić po maju 2017 roku.

W celu ekspansji na polskim rynku fotowoltaicznym spółka innogy Polska przejęła przed kilkoma miesiącami 50 proc. + 1 udziałów w spółce Foton Technik, która zajmuje się sprzedażą i instalacją fotowoltaiki dla gospodarstw domowych, gospodarstw rolnych, małych i średnich firm oraz jednostek samorządu terytorialnego. 

– Akwizycja Foton Technik jest ważnym elementem rozwoju naszej oferty fotowoltaicznej na polskim rynku – mówi Filip Thon, prezes innogy Polska. – Wierzymy w to, że mniejsze, prężne organizacje są w stanie na zasadach „rapid prototyping” tworzyć elastyczne oferty, dopasowane do potrzeb klienta i w ten sposób naturalnie powiększyć naszą obecność na rynku.

red. gramwzielone.pl